Friday, July 23, 2010

C1.T02.08

Perasaan aku apabila mendapat tahu kediaman ku adalah blok C, aku sangat TERKEZUUT tahap maximum sbb aku dah dikhabarkan blok C mmg sgt jawuh dr dewan kuliah, bilik tutor dan mane2 blok sahaja. Tuhan je yg tahu betapa sedeyhnye hati ini. Tapi tak kisahlah, maybe ade hikmah aku dapat blok C. Aku terima je! Aku adalah org yg pertama mendaftar bilik tersebut dan of coz lah, aku dapat pilih katil yg mane satu.. Lepas kemas2 barang, aku terus mengambil keputusan bjalan2 sekitar KMNS, cuba utk kenal pasti tempat2 yg penting, dan lunch bersama Nadia(who already left me) dan juga Amin(yg setia dgn KMNS!). So, far KMNS mmg ok bagi aku, facilities pon not bad. Tapi!!! Haaa... biaselah.. tak ade yg sempurna kan dalam dunia ini. Masalah air sering berlaku especially kepada penghuni2 blok C(Yes! Im one of them!),

Bila masalah air melanda kami semua, mmg C2 lah tempat tumpangan sementara utk mandi, basuh baju dan ambil wudhu'. Kadang2 aku pikir, bukan stress blaja kt KMNS neyh, tapi stress sbb tak ade air. Haaa, elektrik pon selalu gak tak ade. Tapi tak sekerap ketiadaan air. Tapi tak ape, oleh kerana aku tabah, aku bertahan! HAHA! Ouuh, lupe nak cerita psl roomates! Aku ade 3 roomates, tapi seorang dah keluar sbb dpt SPA (nursing). So, aku tidur sorang2 la. The other 2, Ada (Saadah) dan Liyana (Yana). Thank to GOD, all of them are wonderfuL!! Gembira sgt dapat roomate mcm diorang. Love you guyss!! :D



0 comments:

Post a Comment