Thursday, March 11, 2010

SPM owh SPM~

11 Mac '10 telah merubah hidup aku.. Walaupun bukan 100% tapi dlm 50% ade lah... Aku bukanlah pelajar target ataupun cemerlang.. Averagelah.. Well, as I expected result aku memang tak straight A's tapi aku sgt bersyukur sbb subjek science aku dapat B.. So, still boley coverlah cos yg akan aku amik nanti.. Insyaallah.. Pd kawan-kawan aku yg kat luar sana yg result GEMPAK, aku nak ucapkan sejuta TAHNIAH! You guys deserve it.. To Siti Nuramanina, TAHNIAH gurl!! Kau mmg pandai giler babas smpai masuk longkang uuu! Wa bangga ade kawan mcm lu! Cayalah!

Tapi yg tak bernasib baek mcm aku, aku nak cakap jangan sedey-sedey... REDHA and terima dgn hati yg terbuka wlwpun bukan itu yg kite nak.. SPM boleh jadi sbg permulaan ataupun penyudahan karrier korang.. Depends lah korang nak choose yg mana satu... Lagi satu, straight A's cannot guarantee anything! Not all intelligent students can succeed and not exactly stupid people cannot conquer the world... Yang penting USAHA. Trust me, LUCK will always be yours... See you in U..

ps*
  • To mak dgn abah, Ida tau mak dgn abah kecewa.. Tp Ida x boleh nak buat ape-ape.. Dah itu yg Ida mampu bagi... Ida janji, insyaallah Ida akan balas jasa mak dgn abah suatu hari nanti.. Percayalah...
  • To cikgu-cikgu... saya nak ucapkan TERIMA KASIH sbb sudi mengajar saya dr saya Form 1 hingga Form 5.. Tahan cikgu dgn perangai saya yg banyak cakap nih... Hahahahaha... Jasa cikgu mmg x kan saya lupakan! Akan saya kenang sampai mati! Kpd Teacher Chandra, non of words in this world can describe how much you've helped me! Thanks to you and to all ma dearest teachers! I love you!
  • Ops! Lupe! Utk Abd Edy, xie-xie pada kau yg tolong ajar aku dgn Nadya. Banyak jasa kau pd aku! Love you Abg Edy!

Written by:
Simmi Edessa

0 comments:

Post a Comment