Friday, March 19, 2010

RIP MickeyJackson!

Ommo! Aku dah tgk This Is It! He is sooo a LEGEND. No doubts girls! Sorrylah aku nih agak outdated sbb baru tgk movie nih.. Al-maklumlah time movie ni keluar aku sedang menduduki peperiksaan SPM. So, as usual mummy aku tak bagi keluar rumah. Aku sure semua korang da tahukan This Is It pasal ape.

Aku sangat teruja bile tgk MJ dancing and singing! He was soo superb! Aku sebenarnya tak pernah minat dgn MJ nih smpailah berita kematian beliau menyapa cuping telinga aku. Lepas aku tgk u-tube, surat-surat khabar semua menyiarkan tentang beliau, barulah aku tahu beliau bukan je a great entertainer, beliau jgk seorang manusia yg sgt baik hati! Sanggup nih die donated millions of dollars pada kanak-kanak yg tak bernasib baik. Uiih, mmg payah nak jumpe artis yg baik mcm ginih. Ade yg berlagak DIVA ye lah. Uhh, tak kuase mak~

Selain itu, die seorang ayah yang sangat CARING! Well, kite semua dah tahu kan Paris, Prince and Blanket Jackson bukan anak kandung beliau. MJ bukan je besarkan anak beliau dangan DOLLARS tapi dengan KASIH dan SAYANG jugak tau. Beliau mahu anak-anak beliau merasai zaman kanak-kanak. In english, he didn't want banana fruits two times kan?? Huahuahua!

Ok lah, walau ape pun, aku still akan jadi fans die bukan sahaja beliau adalah penghibur dunia, tetapi kerana beliau adalah seorang manusia yg baik hati! I Love You, MJ! I Always Do!

0 comments:

Post a Comment