Monday, March 22, 2010

behind the scene of simmi EDESSA

Holla guys! Bertemu kita kembali di link yg same! Muahahaha.. Hari ni aku nak bercerita tentang name SIMMI EDESSA seperti tertera di page yg kamu tengok nih.. Bagaimana dan kenapa name ini boley wujud? Sbnrnye, aku nih mmg penggemar cerita HINDUSTAN.. Tapi hindustan yg dulu-dulu je la.. Skg nih tak berkenan unless ade SRK! Mcm cerita My Name Is Khan ke kan??

Korang perasan tak dulu ade cerita Dilwale Dulhania Ley Jayenge? Kajol sbg HEROIN dan SRK sbg HERO! Name Kajol dlm cerita tuh adelah Simran.. So, sometimes mummy Simran panggil Simmi dan aku realized name tuh best pulak.. Sbb tuh aku amik name tuh sbg nickname aku.. Haha.. Tapi kat laman web social je lah.. Kalau in real life, aku tak guna nama tuh.. Uish! Buat malu je.. Hehe..

So, itu je entry aku utk kali ini.. Samapai ketemu, ok?! Bye!

0 comments:

Post a Comment