Thursday, July 22, 2010

K-M-N-S??


Di saat nama aku tertera diskrin bahawa aku diterima masuk ke Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan, tuhan saja lah tahu betapa sedeyh nye aku sbb aku tak pernah keluar dr Johor selama 18 tahun. Al maklumlah, anak manja een?? Kekecewaan ku ditambah pula dgn berita2 dimana kwn2 aku ramai dapat kat Tangkak, adehh.. lagi lah tertekan aku! Tapi, 'offer' itu aku terima dgn tangan yg terbuka luar oleh kerana aku tk dapat UPU... ye, sbb aku bukan pelajar cemerlang!

Dlm kesedihan uuh terselitlah sedikit kegembiraan sbb dr sekolah desa, ade dlm 3-4 org kwn aku yg dapat kt KMNS... Amin, Nadia(who already left me! HAHA), Fathi, Naz dan Fazlin (2nd intake). So, over-all ok meyh! Tak ade yg buruk sgt life kt sini.. Orientation week was like a HELL where we had to woke up 4.30 in the morning and sleep at 12.00am! How sad! But then, I've to admit it gave benefits to us actually. Dengan ade orentasi, kita orang cepat ingat jalan2 dlm KMNS tuh.. Al maklumlah, kalau nk explore sndri, mmg take time lah! Time orentasi kite orang tk buat ape sgt. Perjumpaan mento menti, hafal cheers..n um, tak ade ape sgt laa...

Ini adelah gambr2 sepanjang orentasi. Sori, tak ade muke aku sbb sibok menangkap gambar semut-semut merah bersama tudung yg tak matching langsung dgn baju sukan! HAHA!!





0 comments:

Post a Comment